Amanda

Träningen

Publicerad 2014-03-03 10:08:00 i

Måndag 24.2 : 60 min spinning + 30 min coreträning
Tisdag 25.2 : Gång 8 km - 80 min + motionscykel 30 min
Onsdag 26.2 : Vila
Torsdag 27.2 : Löpning 97 min - 17 km
Fredag 28.2 : Löpning 45 min - 7,5 km + motionscykling 50 min + mage 15 min 
Lördag 1.3 : Motionscykling 45 min + Bodypump 60 min
Söndag 2.3 : Gång 40 min - 4 km + motionscykel 50 min
 
Helt bra helt bra.
Torsdagslöpningen var bästa löprundan jag någonsin löpt, i och med att det både blev en lång runda och med bästa farten jag någonsin sprungit långt med. Halvmaratonet, som jag för övrigt anmält mig till denhär veckan, börjar kännas allt mer lockande, i och med att jag troligen kommer att kunna prestera på en sådan nivå jag önskar. Dessutom har jag funderat på Lidingöloppet i slutet av sommaren, vilket går på 30 km i terräng. Det skulle ju vara en liten utmaning, men så kändes även tiden jag hade satt som mål då jag började mitt löpas inför halvmaratonen. 
Vad annat angående träning? Jag har aktiverat min SH'BAM licens, så nu är jag igen tillåten att dra SH'BAM timmar och kommer få de nya programen, kul! Visst har jag saknat det, men jag tror det har varit bra med en paus med tanke på att jag nu är allt mer taggad för att dra timmar samtidigt som jag vickar på rumpan. Angenäämt! 
 
Bilden är från Active Sport Club på en av våra roliga medlemskvällar, här med fina Cia! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela