Amanda

Träningsupdate

Publicerad 2014-01-19 21:06:00 i TRÄNING,

Onsdag 15.1 : Morgonlöpning 60 min, 8,4 km
Torsdag 16.1 : Vilodag som innehöll rygg- och nackmassage
Fredag 17.1 : Morgonlöpning 62 min, 9,5 km + intervallträning 30 min (ledd timme) + styrka 30 min (ledd timme) 
Lördag 18.1 : Löpning innehållande intervaller 64 min, 10,3 km
Söndag 19.1 : Morgonspinning 60 min + gympass (cardio 35 min + mage & rygg 45 min) 
 
Jag har tränat hårt och bra denhär veckan igen. Löpningen har jag kommit igång med igen och det har gått bra, jag känner att jag har en bra grund att jobba upp mig ifrån och siktar nu på mitt halvmarathon! Nästa vecka blir det troligen dock mindre träning eftersom skolan börjar och jag får något program om dagarna igen, till skillnad från hur de varit den senaste tiden. Nästa lördag har jag också min första godisdag inplanerad sedan nyårsdagen, vilket jag ser fram emot! Då blir det lite vin, lite ost och säkert ett antal bitar choklad. JAG LÄNGTAR!
 
 
Screenprint från bästa löppasset på länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela