Amanda

Ny vecka

Publicerad 2014-01-28 00:03:09 i

Dock känns det inte som att nya tag är något jag kommer ta itu med denna vecka. Måndagen har varit en bajsdag, vilket helt och hållet berott på mitt humör, och inget annat. Inget speciellt tråkigt har hänt, men humöret har varit kasst. Skola, träning och det omtalade diskberget är vad jag sysslat med. Dessutom har jag kännt mej ful hela dagen, och inget jag ätit idag har varit speciellt gott. Denna bild förklarar dagen bäst: 



Och då livet känns som ett diskberg kan man inte låta bli att längta tillbaka till lördagens festligheter med fina vänner och en massa smarrigheter: 


Något jag funderar på igår och idag är hur jag fått mina magmuskler sjuka med tanke på att jag inte tränat sedan fredagen förrän idag, och på fredagen var det bara en lugn löprunda som gällde. Så antingen har jag typ dansat sönder på lördag, skrattat en massa eller också så får man sjuka magmuskler av att plötsligt äta en betydligt större mängd än vad magsäcken är van med, vilket jag gjorde på lördag då jag njöt av januari månads enda godisdag. Jag antar att muskelvärken beror på en kombination av dessa, det låter rimligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela