Amanda

2013

Publicerad 2014-01-19 00:57:00 i

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en massa! Penkkis, tog studenten, kom in i Hanken, flyttade hemifrån och började studera är väl de största livshändelserna, men även en massa mindre men minst lika betydelsefulla grejer.
 
 


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte mina nyårslöften från förra året..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon av mina närmaste vänner. 

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, som tur.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, Estland och Spanien
 
 

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Lugn i vissa tillfällen, och det tror jag att jag kommer få. Jag känner att jag har blivit mer lugn inombords på den senaste tiden.

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
02.06.2013 då jag tog studenten tillsammans med världens bästa årskurs
27.06.2013 då jag fick veta att jag kom in på Hanken och inte riktigt kunde tro att det var sant

8. Vad var din största framgång 2013?
Min största framgång var troligen mina rätt fina studentexamensresultat och att jag klarade av att komma in på Hanken

9. Största misstaget?
Någon fylla som inte varit såå lyckad antar jag.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite flunssig då och då, inget värre

11. Bästa köpet?
Min turkiet-resa med de finaste vännerna, eller min säng.. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning med tanke på att jag flyttade hemifrån eller hyra..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allt möjligt, men framför allt alla megahuippu typer jag har runt mig! 
 
 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicii - Wake me up 
Klingande - Jubel

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, det har varit ett jäättebra år! 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag är nog rätt så nöjd med året! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Småätit.. 

18. Hur tillbringade du julen 2013?
Med min fina familj hemma hos mamma. Vi hade en lugn och skön jul! 

19. Blev du kär under 2013?
Nykär skulle jag inte säga att jag blev, jag var väl kär. Men lite nyförtjust kanske

20. Favorittidning?
ELLE-interior

21. Favoritprogram på TV?
För tillfället: Paradise Hotel, haha! 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Att hata är ett starkt ord! Det ända jag kan säga att jag hatar är saltgurka.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har tyvärr inte läst många skönlitterära böcker, men jag tror det var i år jag läste några Lars Kepler böcker och de var SJUKT BRA! 

24. Största musikaliska upptäckten?

Finns så himla mycket, men Flume har jag verkligen fastnat för

25. Något du önskade dig och fick?
Min nya studieplats

26. Något du önskade dig men inte fick?
Materialistiskt sett ja, men det har jag inte sörjt så mycket över

27. Årets bästa film?
Det kan jag inte sätta fingret på, det beror så himla mycket på humöret.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag åt morgonmål med min dåvarande pojkvän Robert på Scandic, shoppade lite, fixade en middag tillsammans med Robert för min familj som jag hade bjudit till min lägenhet och fick Isabel och Mikkis hit på lite vin och snacks.
 
 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mindre drama, men det är väl oundvikligt.

30. Vad fick dig att må bra?
Mina älskade vänner och familj, absolut! Både gamla och nya vänner, alla är viktiga! Men även träning i form av fotboll, gymträning och en massa löpning, god mat och en hel del fest. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela