Amanda

Veckoslutet hemma

Publicerad 2014-02-24 21:58:00 i

Veckoslutet hemma var trevligt. Jag uppskattar allt mer och mer att få hänga hemma hos mamma, med mamma. Närheten till mamma är något jag nog saknar när jag bor här i min lilla etta. Visst är det skönt att få göra vad man vill när man vill, att inte behöva diska precis en viss sekund eller att mina använda strumpor får ligga på golvet utan att någon kommenterar det, men mammas umgänge saknar jag, för mamma är bäst.
 
Något annat jag verkligen gillar när jag kommer hem är mammas kylskåp och fruktskål. Det blir alltid en riktigt matfest då jag åker mot hemtrakterna. Men ibland har jag också en fylld fruktskål här, vilket ni kan se på bilden nedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela