Amanda

Läsa träna skratta äta sova

Publicerad 2014-02-12 21:35:38 i

Så ser mina dagar ut. Jag har kommit underfund med att jag måste jobba ikapp med skolan, så jag råpluggar minst åtta timmar om dagen. De timmarna som jag inte råpluggar hänger jag på gymmet, ute i löpspåret, lunchandes och pausandes med mina bannemej sjukt roliga kompisar eller så ligger jag hemma i min säng och knäpper på avsnitt efter avsnitt av How I met your mother, som jag förtillfället är rätt besatt av. Så att sånt. Råpluggandet ska jag försöka uppehålla denhär och nästa vecka, och sedan några veckor till eftersom tentperioden närmar sig. 
    Festandet har jag nu tänkt pausa lite från, jag känner nämligen att det blivit lite för mycket de senaste veckosluten. Min rumpa har t.ex. en lätt blå nyans eftersom jag råkade trilla lätt under lördagens festligheter, men det är en annan historia. Några veckoslut paus tar jag i alla fall och satsar på skolan, träningen och kvalitetstid (nykter) med vänner.
   Nu ska jag gå och göra en av mina aktiviteter, nämligen sängliggas framför TV:n. 
 
GODNATTTTTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela