Amanda

Annorlunda

Publicerad 2014-02-04 22:25:48 i Allmänt,

Denhär veckan agerar jag host till en portugis. Ett gäng i skolan ordnar nämligen International Helsinki Days, och business-studerande från hela världen har kommit hit för att ta del av vårt studieliv och ta del av en massa intressanta gästföreläsningar, t.ex. på Marimekko. Men jag är alltså inte med och ordnar hela grejen, men tyckte det skulle vara kul att vara med på ett hörn, så jag bestämde mig för att en gäst skulle bo hos mej i min lilla etta. Det är annorlunda, men det funkar! Igår var vi på sitz med hela gänget, och det var gött. Vi fick kräftor, renskav och morotskaka och när borden var bortplockade och allt undanstädat satte vi igång och dansade. Och som vi dansade, indierna och taiwaneserna went crazy och vi hade det riktigt jäkla roligt! En lyckad start på denna vecka alltså. Dessutom fick vi hankeiter använda våra halaren, och det är ju alltid trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela