Amanda

Helt kiva

Publicerad 2013-09-25 07:54:36 i

Okej, nu är det ju så att det ju är helt kiva att blogga. I alla fall om man jämför med vad jag borde göra, nämligen läsa på ekonomisk matematik tent. Tenten äger rum på lördag och det känns som sannolikheten att jag kommer igenom är ca 0. Men överraskande är det ju inte med tanke på min och mina kompisars aktivitet på föreläsningarna. Vi har fnissat, spelat candy crush, quizkampen, planerat inför fest och en massa annat eftersom koncentrationen tyvärr inte riktigt hållits på topp.. Men jag får bara hålla tummarna. Jeppppss...
 
 
 
Ifall ni nu mot för modan missat denna låt ska ni för fankin lyssna. Typ världens bästa morgon/bil/te/mys/storm/picnic/strand-låt.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-09-25 12:04:53

Shit va kiva med lite mer uppdatering! Medan jag är i Spanien har jag verkligen ingen koll på någonting alls! Vill du komma till Ekenäs och dricka te med mej nästa vecka? Vi kan ju fast lyssna på den där låten hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela