Amanda

Träning

Publicerad 2013-10-24 17:00:00 i TRÄNING,

Jag har nu sjuk motivation för träning och tänker därför från och med denhär veckan hålla en liten träningsdagbok här, eftersom jag alltid tappar bort alla andra träningsdagböcker eller råkar radera dem eller nåt annat fiffigt. Så nu vet ni!
 
Hittills denna vecka:
 
Måndag: Intervallspinning 55 min
Tisdag: Länk 85 min - 14 km
Onsdag: Cykling 13 min + crosstrainer 13 min + löpning på löpmatta 15 min + bodypump 60 min
Torsdag: Länk 85 min - 12 km
 
Vi ska nu se hur länge jag kommer ihåg att skriva upp, men jag tycker det är intressant som tusan att kolla upp senare hur mycket man tränat. Och om ni inte vill läsa om detta kan ni ju hoppa över dessa inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela