Amanda

Träning

Publicerad 2013-10-28 19:55:00 i TRÄNING,

Träningen de senaste dagarna:
 
Fredag: 60 min länk - ca 9 km
Lördag: vila
Söndag: vila
Måndag: 55 min spinning, 15 min core och 15 min promenad
 
Under veckoslutet har jag alltså haft paus från allt som heter träning. Jag har njutit av god mat, fina vänners sällskap, många timmar dans både på fredag och lördag och en massa sängliggas då jag kännt mej lite dagen efter. Men idag kickstartade jag veckan med min favoritspinning - Spin Intervall 55 min med Emilia Lindström. Jag har sett fram emot spinningen hela dagen för det är enbart njutning för mej p.g.a. bra musik, sjukt trevlig ledare och spinningcykeln, som jag lärt mej trivas så bra på. Och resten av veckan har jag tänkt träna bra och effektivt. Tre timmar löpning och ett benpass är sådant som jag måste få inklämt, resten är frivilligt.
 
Hoppas ni också kommer ha en bra träningsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela