Amanda

Torsdag

Publicerad 2013-10-24 14:53:06 i

Skolveckan är slut för min del så jag är redo för en superb helg! Efter länken som jag ska avklara med Ellinor ska jag ikväll gå med fina Katrina till en bar med hennes mamma och lyssna på en spansk trubadur, och jag har för mej att vi kommer ha det riktigt mysigt medan vi avnjuter musiken och möjligen något glas vin.
 
Imorgon då? Jag är ledig så det blir väl någon form av träning på förmiddagen, vad det blir beror på hur det känns i kroppen. På eftermiddagen kommer mamma till Helsingfors så vi ska gå ut och äta, senare kommer möjligen Jenny mot stan och på kvällen ska jag och min saknade Evelina (med sällskap) gå ut och dansa.
 
Och efter fredag kommer lördag. Dagen ska jag tillbringa med Jenny, och vi ska ha så kul! På kvällen ska vi dessutom gå på Beachparty. Jeje, can't wait!
 
Dessutom är jag godkänt i matematiktenten, med marginal dessutom. Let the partying begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela