Amanda

SÅ bra

Publicerad 2013-10-06 21:10:25 i Allmänt,

Jag har haft några så jäkla bra dagar!
I fredags fyllde jag år, så jag började dagen med hotellfrukost med Robert, lite shopping och sedan lagade vi igång middagen för kvällen. Min familj kom nämligen hit och vi hade det riktigt trevligt. Då familjen åkt kom ännu Isabel och Mikkis hit för lite vin, drinkar och kakrester.
Lördagen började vi igen med hotellfrukost, eftersom pappa bjöd denhär gången. Efter det hängde jag med pappa och fru några timmar på stan, gick på café och hade det gött ända tills jag träffade fina Dani över en kopp te. Därefter kom jag hem hit, fixade mej i ordning för att sedan åka på födelsedagsfest innan jag åkte till Otnäs för att gå via min bror var jag och Tessa raggade på oss mer festfolk för att sedan gå på Fest 1 efterfest. Det blev en lång och trevlig natt!
Idag har jag legat i min säng, sett samma avsnitt Grey's Anatomy fyra gånger eftersom jag somnat varje gång och inte gjort något, ända tills jag tog tummen ur röven och bestämde biodejt med fina Ellinor, vilket visade sig vara ett perfekt avslut på denna bakissöndag.
Några bilder har jag inte att bjuda på, men nu vet ni hur jäkla gött jag har haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela