Amanda

Fettnajs

Publicerad 2013-11-14 23:21:24 i

Spanien är sjukt bra! På tisdag var jag här hos Sofia i Malaga ungefär mitt på dagen, och den dagen gick vi runt lite på stan, gick upp på ett berg, gick lite i butiker, åt gott, gick på pilates på spanska och hade det allmänt gött. 
Igår då? Vi gjorde liknande saker, plus longboarding (min första gång, sjukt roligt!), strandhäng och lite drinkar & tapas, och minus pilates och berget. 
Idag, torsdag, vaknade vi och gick och åt det spanska morgonmålet churros med kaffe på ett café innan vi gick till "the freshmarket" för att köpa fyra kg musslor för kvällens middag och en hel hög frukt. Därpå gick vi hem via Sofia med inköpen och sedan vidare  till Primark och upplevde shoppinghimmelen! Jag gick lite crazy, men tur så har den butiken ytterst trevliga priser. Sen ja, sen åkte vi snabbt hem via och åt världens godaste yoghurtlunch för att sedan åka och möta Emma till flygfältet och lite longboarding i samma väva. Så när Emma äntligen var här och hon var välkomnad fixade vi de fyra kilona musslor till mat, avnjöt dem och gick sedan ut på stan för att avnjuta sangria och galet goda tapas. 

Malaga är väldigt angenämt och jag är nog aningen avundsjuk på Sofias vardag! Tur så får jag ta del av den några dagar till. Imorgon blir det fest!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela