Amanda

Träningen

Publicerad 2013-01-11 21:26:00 i

Denna vecka har jag tränat duktigt! Efter dagens fotbollsträning har jag redan tränat 10 timmar och 25 minuter, vilket känns som ett bra saldo på fem dagar. Förstås har inte all träning varit lika effektiv, men jag har tränat allt från att promenera till gymträning till fotboll. Imorgon fortsätter jag tränandet med olika gruppträningstimmar, varav jag ska dra en, och med en träningsmatch på kvällskvisten. Söndagen kommer också gå i träningens tecken med ett inplanerat simhallsbesök på morgonen och spinning + överkropps styrka på kvällen på gymmet. En bra träningsvecka alltså, och nästa vecka kommer fortsätta som med hög träningsaktivitet har jag tänkt. Att dessutom jag och fina Janica har har planer på att träna allt mer ihop gör att jag känner mej ännu mer peppad. Fint så!
 
Att hålla kosten har också gått bra, jag har hållit mej från allt möjligt onyttigt och försökt hålla mej till en viss kalorimängd per dag. Jag har nämligen börjat räkna kalorier med hjälp av appen "Shape up", vilket gör räknandet mycket lättare. 
 
Orsaken till att jag gör allt detta är inte för att jag tycker att jag är tjock eller otränad på något sätt, utan för att jag vill testa hur det känns och se om jag ser förändringar. Dessutom tycker jag det är intressant och roligt att lite kolla upp vad jag äter och hur mycket jag tränar, eftersom träningen ändå tar upp en såpas stor del av mitt liv.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2013-01-12 15:39:59

Ja med dina inbody resultat så kan du nog int påstå att du är "tjock eller otränad" åtminstone (; Kämpa på! (:

Svar: Nej, de gör jag inte, men att träna är aldrig fel, eller hur? ;) Tack Cia! :)
Amanda

Postat av: cia

Publicerad 2013-01-13 19:50:02

Nej det är det apsolut inte! Och roligt är det ju sen om man märker resultat och får ännu mer motivation :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela