Amanda

Springvecka

Publicerad 2013-02-27 19:41:00 i

Denna vecka kommer jag att satsa på löpning, dels för att det är så fint väder denna vecka och dels för att jag inte befunnit mig i Ekenäs stora delar av veckan och därmed inte haft tillgång till annan träning än löpning. 
 
Hittills har jag tränat såhär:
 
Måndag:
- Löpning/gång 100 minuter
- Bodypump 60 minuter
- RPM 50 minuter
 
Tisdag:
- Cirkelträning 35 minuter
- Magerumparygg (jag drog) 60 minuter
 
Onsdag:
- Löpning 60 min
 
Träningsplanerna för resten av veckan består av löpning imorgon, SH'BAM, GRIT och fotboll på fredag och på lördag löpning medan söndagen får bli veckans vilodag.
 
Till alla er som kämpar med träningen, fortsätt kämpa! Hitta ett mål som håller er motiverade och om ni känner att motivationen svackar gäller det att kämpa ännu hårdare. WORK IT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela