Amanda

LÖRDAG

Publicerad 2013-02-02 12:19:00 i

Veckorna bara rinne iväg nu när jag mestadels är ledig från skolan och borde läsa. Men vad gör jag? Tränar, umgås med vänner och slappar. Snart måste jag nog ta mig i kragen!
 
Igår efter att jag tränat på gymmet åkte jag först till Isabel och hängde där en stund, och därpå åkte jag via Ben innan jag sedan styrde kosan hemåt. Jag måste nog än en gång påstå att mina fina vänner får mej att må så sjukt bra, och att jag verkligen har fina vänner. Idag ska jag fortsätta umgås med de fina vännerna efter ett gympass och många kilometer löpning, för ikväll ska vi fira bästa Desiree. Dock blir det för min del ganska lugnt eftersom jag ska dra ett pass spinning imorgon kväll, så om ni inte är allt för bakis kan ni ju komma med och cykla! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela