Amanda

Förändringar på gång

Publicerad 2013-08-13 19:55:30 i

Det händer mycket nu. Jag slutar jobba, jag ska börja skolan om en vecka, jag flyttar hemifrån till en ny stad, mamma flyttar till karis, jag ska gå på Weekend festival i helgen, sommaren är så gott som slut och allt ändrar. Det känns knäppt! Samtidigt som det känns sjukt skönt att komma bort från lilla trånga Ekenäs, få en egen lägenhet och lära känna en massa nya människor känns det trist att lämna fina mamma, lämna fina Robert och lämna alla fina vänner. Tudelat är alltså ordet. 
 
För att pigga upp detta inlägg tänker jag trycka hit några bilder på saker jag planerar att köpa till min blivande fina lya.
 
 
Såja, nu vet ni. 
 

Kommentarer

Postat av: isabel

Publicerad 2013-08-19 12:01:56

mohh! visa sen lite biler på din lägenet när de börjar bli klart, ja e jätte nyfiken :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela