Amanda

Vinst och vappenfiras

Publicerad 2013-04-29 11:48:46 i

I gårdagens seriematch mot Yilves kammade vi hem tre sjukt bra poäng. Vårt spel var inte på topp och vi råddade en hel del, men två mål pillades in i målet från vår sida, och det räckte till vinst eftersom motståndarna endast fick in ett i slutet av matchen. När EIF damer senast vann första matchen i serien var något vi alla undrade efter matchen, och vinsten kom som en perfekt start på vappenfirandet. 
 
Just nu är jag i Åbo hos Jossan. Vi kom hit sent igår kväll, och jag har sovit länge och väl. Jag har precis avnjutit min morgongröt och innan det var jag på en timmes återhämtande länk i det blåsiga vädret. 
Planerna för idag är att läsa tills Jossan slutar jobbet, handla mat inför vappen, träffa Paula och gymma och basta och ikväll tänkte vi ha vin- och ostkväll och senare träffa min bror och hans vänner, som också de firar vappen i Åbo. Imorgon sen, då blir det andra bullar, för det är då det smäller!
 
VAPPEN 2013!!! 
 
Bilder från förra årets första maj då vi lätt dagen efter hängde ute i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela