Amanda

Veckoslutet

Publicerad 2012-09-09 21:02:49 i Allmänt,

Fredagen spenderade jag med skola, Sh'bamövning och en härlig timme BodyPump på gymmet innan jag sen fick min man hem till Ekenäs.
På lördagen hängde jag igen på gymmet några timmar, det var ju som sagt öppet hus. Kvällen blev riktigt bra sist och slutligen, jag och Robert gick nämligen ut och äta god mat med sällskap av Garry och Julia, innan vi sedan gick en sväng via ESC Supén och sedan hem.
Idag då? Vi steg upp vid halv tre, och sedan dess har jag förberett mig för den kommande veckans hörförståelser. Jag kan inte riktigt förstå att jag denhär veckan antagligen kommer ha mina sista hörfar i mitt liv. Det känns så sjuk skönt!

Men nu ska jag lägga mig på örat så jag är på topp imorgon då jag ska lyssna på engelskan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela