Amanda

Skoj

Publicerad 2012-10-10 15:05:13 i

Jag har lite skojigheter att se fram emot, och dem tänkte jag dela med er.
 
Ikväll börjar det roliga! Vi ska nämligen fira Josefine, min oktoberkompis med lite fest och Fé häng efter 12, eftersom det egentligen är imorgon hon fyller. Imorgon ska jag först skriva teoriprovet i hopp om att någon gång få ett körkort och på eftermiddagen ska jag hälsa på min fina mormor! I fredag är det fest igen, då har Josefine nämligen sin riktiga fest, och då ska vi råjva. På lördag ska jag umgås med min fina man, vad vi hittar på får man se senare.
 
Och nästa vecka då? I mina drömmar får jag körkortet redan på tisdag, men det får vi se med! Höstlovet kommer också, och vi är lediga torsdag-fredag. Då tänker jag hänga i Åbo med Robert, Paula och hoppeligen Josefine också mellan varven? Och på veckoslutet ska jag hälsa på min saknade bror i Helsingfors, och det är då vi ska lyssna på HARDWELL!
 
Låter det inte sjukt bra? Huhhu. Jag är nöjd!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-10-15 14:30:29

Tyckte du påriktigt den va rolig, eller e du gles ;) haha . Jag tyckte iaf att den va rolig.. hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela