Amanda

Infected Mushroom & Pendulum

Publicerad 2012-10-25 22:03:35 i

Den 5 december kommer jag än en gång stå och hoppa tills jag är helt slutkörd i the Circus. Denhär gången är det Infected Mushroom och Pendulum som står för det jag hoppar till, och det kommer bli så bra! Med mej har jag i alla fall Emma, och min bror och hans kompisar kommer att vara i närheten. Åååh, Pendulum har jag velat se i flere år, och att jag nu ska få lyssna på dem OCH Infected Mushroom på samma kväll är sjukt. Jag är så glaaaaad, det kommer bli en kreisi natt med Emma och en massamassa mentalpatientmoves!
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-10-26 15:22:03

åååååååhhhh kommer bli så jäkla epic att vi kommer svimma!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela