Amanda

Hardwell

Publicerad 2012-10-21 16:27:31 i

Gårdagen var riktigt bra! 16.00 befann jag mig i Helsingfors och där orienterade jag mig hem till min bror i Otnäs. Väl hos honom lagade vi lite mat och umgicks. Så småningom kom hans lägenhetskompis och några andra dit och vi drog igång en pokerturnering. Jag slutade på tredje plats av sex, vilket är sjukt bra eftersom jag är en fullkomlig nybörjare. Runt 22 drog vi oss mot centrum av Helsingfors till the Circus var vi väntade på att Hardwell skulle börja spela. Stället var fullsmockat och där var en grym stämning. När Hardwell äntligen började spela höjdes stämningen ytterligare, och han levererade verkligen! Jag dansade över två timmar i sträck, endast en liten vattenpaus hann jag med. Efter att Hardwell spelat gick vi så småningom på kebab och ställde oss därpå o en lång taxikö. Runt 06.00 nådde huvudet dynan.

I morse vaknade vi sent, speciellt pojkarna, och jag åkte ganska fort hemåt efter det. Nu är jag hemma och myser i mitt rum med tända ljus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela