Amanda

Veckoslut

Publicerad 2012-11-11 12:59:16 i

Veckoslutet är snart över igen.. Igen har jag spelat en hel del fotboll, vilket har varit riktigt kul. Efter gårdagens kvällsträning blev det däremot fest, vilket jag faktiskt njöt av. Jag hade en superbra kväll med måånga av mina fina kompisar. Dessutom är bror min i Ekenäs, vilket jag verkligen trivs med eftersom det inte händer allt för ofta. Idag är jag så glad, eftersom att gårdagen var så bra. Idag är det ju dessutom farsdag, så inom en snar framtid ska jag och min bror åka till pappa och äta en farsdagsmiddag som jag är säker på att är sjukt god!
 
Idag är en bra dag.

Kommentarer

Postat av: Ewe

Publicerad 2012-11-12 19:11:40

Jaa, verkligen word!! :)
Saknar dig, hoppas allt e bra<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela