Amanda

I fotbollens tecken

Publicerad 2012-11-04 19:30:47 i

Under de tre senaste dagarna hag jag tränat 6,5 timmar allt som allt, vilket har lett till att min kropp behövt vila och jag har legat i sängen ända sedan dagens fotbollsträning var över. 4,5 timmar av de 6,5 timmarna har nämligen bestått av fotboll detta veckoslut, de två övriga timmarna bestod av muskelträning på gym. Ett tungt veckoslut har jag haft, men eftersom jag är inställd på en hård träningsperiod nu ända fram till jul är det bara bra! Imorgon fortsätter jag tränandet med att hålla två olika pass, ett helkropps muskelträning och en timme Sh'bam på gymmet. Även denna vecka kommer bli hård med tanke på träning, men jag klagar inte, så länge kroppen hänger med och allt känns bra är det ju en av de sakerna jag gillar mest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela