Amanda

.

Publicerad 2012-11-18 19:51:45 i

Veckoslutet har gått igen. På träningsfronten har det varit dåligt. Både fredag och söndag blev vilodag, däremot var jag riktigt aktiv på lördag och tränade tre timmar.

På fredag var jag på jobb på gymmet, vilket var riktigt roligt tillsammans med dammsugaren. Dock är städning riktigt påfrestande, så jag var helt slut efter mina fem jobbtimmar. Vi konstaterade med Heidi att min städningskondition har sjunkit märkbart.

Igår, lördag, tränade jag som sagt tre timmar. Jag började med 1/2 timme RPM + 1/2 timme CXWORX, sedan fortsatte jag med en timme Fatburning och avslutade med att själv dra en timme muskelträning. Dessutom fick jag ju träning på kvällen i samband med fotbollsgalan då jag drog på mig klackarna och sedan dansade någon timme på Santa Fé. Jag hade alltså en riktigt bra lördag.

Idag har jag endast slappat med min man och varvat det med juridikläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela