Amanda

Gott folk!

Publicerad 2012-05-20 22:48:49 i Allmänt,

Ikväll är det söndag. Jag sitter som bäst och försöker knåda ihop en av de 1000 skoluppgifter jag har till denna vecka och min hjärna håller på att överhettas. Min flitighet som lyst med sin frånvaro under hela denna sista period känns verkligen nu, skolstressen är här men jag tröstar mig med att det är två ynkliga veckor kvar tills sommarlovet.

Veckoslutet har varit lugnt och skönt. I fredags gjorde jag inte mycket; jag fortsatte vår nya fredagstradition i form av plump, spelade lite fotboll och hade sedan tortillakväll med gött sällskap. På lördagen började jag överhetta min hjärna med bokläsning och tog sedan paus med gym, grillning och CL-final.
Idag har jag också hunnit med mycket. Dagen har jag tillbringat med att agera servitris på en fest i Gamla Stan med gudomligt god mat och mycket fina servitris-brudar. Nu på kvällen har jag åkt ut till Kimito med mor min och hälsat på mormor och jobbat lite på skoluppgifter.

Jag har alltså hunnit med en hel del denna helg, både nytta och nöje. En bra helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela