Amanda

One lovely Blog Award

Publicerad 2012-03-04 18:39:30 i Allmänt,


Detta Blog Award får jag tacka de fina flickorna Ewe och Jossan för. Med detta award är det meningen att berätta 7 fakta om dig själv och därpå ge awardet vidare.

1. Jag älskar havrebollar, dedär som man får från Candy King i K-supermarket. Godare godis finns inte.

2. Då jag var liten höll jag på med friidrott och redskapsgymnastik. Då tyckte jag det var roligt, men det var kanske inte riktigt det som passade mig.

3. Träning och hälsa är något av det viktigaste för mig. Att träna är något jag njuter av, och att äta hälsosamt gör mig både pigg och gör så jag känner mig bekväm med mig själv.

4. Jag jobbar på gymmet Active Sport Club var jag drar timmar som t.ex. SH'BAM och Perfect Body då och då. I receptionen jobbar jag även och sköter lite smått och gott.

5. Att gråta är något jag gör nätt och jämt. Att gråta är något av det skönaste jag vet. Jag tycker inte att man ska skämmas för att man gråter, att gråta är något fint, vare sig det är glädjetårar eller tårar för sorg.

6. Då jag var ca. 6 år spelade jag blockflöjt en vecka eftersom att min bror också gjorde det och jag tyckte det var coolt. Dock märkte jag efter den första veckan att jag inte var vidare musikalisk.

7. Jag älskar att inreda, att planera inredning, läsa inredningstidningar och drömma mig bort om min kommande lägenhets inredning. 

Nu vill jag ge detta Blog Award till följande fina bloggare:

Josefine

Emma
Sofia
Sarah
Josephine
Lina
Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela