Amanda

Drömfas

Publicerad 2012-03-30 21:58:07 i Allmänt,

Jag är inne i en framtids-dröm-fas. Jag vill så mycket, så sjukt mycket! Så nu tänkte jag berätta lite om mina nuvarande viljor, även sådana som kommer bli sanna.

- Åka till Amsterdam med de bästa (haha Märta) i maj

- Gå på Kent konsert i sommar


- Fylla 18

- Åka till London i höst


- Få den vita mössan nästa vår, helst med fina resultat

- Åka till Tomorrowland festivalen nästa sommar


- Bartenderskola på Kos/Magaluf (Emma?)

- Börja studera

- Hitta en fin lägenhet som jag sedan skulle få inreda precis hur jag vill


- Gå en BodyStep kurs

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2012-03-31 18:51:55

JAAAAAAAAAAAH KOM ME MEJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela