Amanda

Fullt

Publicerad 2012-06-06 21:29:18 i Allmänt,

Fastän mitt liv just nu är fyllt med jobb, bilskola och fotboll känns det rätt så bra. Fotbollen känns så jäkla skön nu, speciellt efter dagens (tunga) träning! Mellan varven försöker jag tränga in träffar med kompisar så gott det går, som jag t.ex. ska göra imorgon. Jag och Susanna har nämligen tänkt gå på park-zumba, och på samma gång träffar vi ju Evelina som drar park-zumban. Det kommer bli riktigt skojigt har jag påkänn.

Annars då? Jag shoppade förra veckan, men mitt shopping sug vill inte försvinna. Nedan ser ni ett collage på grejs jag suktar efter!


Klocka - Michael Kors, skor - Nelly.com, lakan - H&M, jeans - Gina Tricot (har någon sett dessa i butik? jag har sökt som en galning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela