Amanda

Torsdag

Publicerad 2012-02-16 20:44:54 i Allmänt,

Torsdag idag. Idag har vi haft penkkis i skolan och det riktigt gjorde ont av avund då många av mina bästa kompisar fick åka iväg på flaket, medan jag och alla andra i min årskurs måste vänta ett år till. Något mycket positivt min (världens bästa) årskurs kan se fram emot är gamlas dans imorgon. Hela dagen har gått åt till att planera, ladda upp och förbereda mig för gamlas dans. Ska bli så sjukt kul med dans, middag och efterfest imorgon. WOOOP!

Dagen därpå, alltså på lördag, ska jag dessutom åka över Östersjön till Janica och Jocke i Stockholm. Där ska jag ta det lugnt och umgås med de andra. Ska bli skönt!

Och nästa vecka, då är det sportlov. SKÖNT!

Med denna låt laddar jag inför allt detta fina som jag just räknat upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela