Amanda

Tillbaka

Publicerad 2012-02-26 21:05:29 i Allmänt,

Det har varit så otroligt skönt med sportlov. Jag har gjort en hel del trevligt i form av att ha varit till Stockholm och hälsat på fina Janica och Jocke (som jag nu i efterhand vill tacka för ett angenämt veckoslut), jobbat, tränat det lilla jag orkat med denhär förkylningen, hängt med världens bästa kompisar och festat.

Dock är det nu så gott som slut. Imorgon klockan 8.00 börjar skolan igen med engelska. Fy för det! Nu är det bara att kämpa igenom dessa nio kurser jag har kvar dethär året.

Inga bilder har jag heller att bjuda på eftersom att allt jag kan fota med som jag äger är sönder.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-02-27 21:23:56

Kom med bara ;) Nog ryms det väll en till på Jocke och Sabinas golv! Hehe. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela