Amanda

Ojdå

Publicerad 2011-09-20 23:10:30 i Allmänt,

Här har det visst varit torka..

För att lite vattna här tänker jag lista positiva grejer den kommande veckan (och lite idag), för vem gillar inte att göra listor? Dock är de rätt tråkiga att läsa, men det får ni ta!

+ Vi vann dagens fotbollsmatch 0-2, vilket satt ypperligt eftersom att det var säsongens sista med division 5!

+ Om (NU!) 19 minuter fyller en av mina bästa vänner, Susanna 18 år, WOOP!

+ Imorgon, efter att jag varit i skolan och jobbat, åker jag till Åbo ett varv och kommer först hem på torsdag.

+ Marknaden som är på intåg. Alltid trevligt med Ekenäs höstmarknad. Lakuremmar, here I come!

+ Tobias kommer hem för veckoslutet på fredag.

+ Fotbollsmatch med division 2, och efter det till Harolds på gourmétmat.

+ Susannas och Antons födelsedagsfest, där ska vi fira med buller och bång!

+ Jag har upptäckt att nya kollektionen för H&M home har en massa fina, inspirationsgivande bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela