Amanda

Inte mycket

Publicerad 2011-09-06 21:59:32 i Allmänt,

-Inte mycket är på gång just nu. En massa fotboll, verkligen en massa, står på tapeten denhär veckan. Endast torsdagen kommer att innehålla 3 fotbollsmatcher. Tufft, tungt men väldigt roligt!

-För övrigt saknar jag min fina kille hela tiden eftersom att han, som sagt, bor i Åbo nu. Veckoslutet ska bli skönt med Tobias hemma, en liten fest och så fotboll förstås.

-Jag är inne i en tröjköpningsfas nu. Jag har köpt tre nya, mysiga tröjor på en relativt kort tid... Och om jag känner mig själv rätt kommer jag inte kunna motstå frestelsen att köpa fler då jag fått min lön. Men de är så fina. Och sköna. Och höstiga. Och, och, och...

-På fredag ska jag dra min första timme på Active, vid namnet Friday Mix, och jag hoppas att se så många bekanta (och obekanta) ansikten där som möjligt. Det ska bli roligt, men det är också sjukt nervöst och spännande.



Två mysiga bilder från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela