Amanda

Gårdagen i Mexico

Publicerad 2011-09-10 16:47:18 i Allmänt,

Igår drog jag min första timme på Active Sports Club, och det var väldigt roligt! Sjukt hur mycket bättre man orkar när man drar något själv, då man över huvudtaget inte funderar på att det gör ont, utan på allt annat!

Igår kväll ordnade min vän Lina Mexico party, vilket var mycket trevligt. Väldigt trevliga människor, god mat, mycket skratt och till och med lite sång. En perfekt fredagskväll som slutade i min favoritfamn.

Detta veckoslut kommer att gå åt till att slappa.. Ikväll ska jag och Tobias gå på bio och sedan inte göra mycket, bara ta det lugnt. Och imorgon väntar ett berg med läxor. Sådär tre inlämningsuppgifter och annat smått och gott. Trevligt!


Annars får jag inte nog av att sitta och surfa runt på olika inredningsbilder. Dessa bilder är lite överalltifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela