Amanda

Önskningar

Publicerad 2011-10-11 20:17:24 i Allmänt,

1. Att hitta mitt favorit Thomas Sabo armband med alla de finaste berlockerna. Det är spårlöst försvunnet och jag gråter varje dag inombords. Det skär i hjärtat!

2. Ett par höga, orginella svarta Converse eftersom att mina nuvarande vita är så gott som ihåliga p.g.a. slitage.


3. Att Tobbe ska sluta sin dumma skola i Åbo eller att skolan flyttar till Ekenäs och komma hem till mej.



4. Att få flytta hemifrån (LÄS! Bo med Tobbe.) efter att jag tagit studenten och inreda!



5. Att varje morgon få blåbär på gröten. Om de är frysta eller inte har ingen skillnad.



6. Att få mitt egendesignade klädskåp från IKEA.

7. Grynost!


8. Att mina bakverk som jag ska bjuda mina vänner på på fredag lyckas.

9. Peace on earth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela