Amanda

Höstlov!

Publicerad 2011-10-19 19:59:23 i Allmänt,

Mycket skönt! Visserligen inledde jag höstlovet en dag tidigt och åkte iväg till Finlands kulturhuvudstad Åbo med Tobias och killarna igår kväll. Före det drog jag min timme Perfect Body på Active Sport Club. Att där var så många människor var jättekul, verkligen!

Väl i Åbo, efter en sväng via McDonalds efter mina efterlängtade hamburgare och nuggets, tog jag och Tobias det riktigt lugnt innan det blev läggdags.

I morse vaknade vi rätt tidigt, tog en lugn morgon med något avsnitt 2 and a half men, innan han hade skola och jag drog ut på en länk. Riktigt skönt att bara springa efter en ganska lång länk-paus. Därefter lagade vi lunch och sen blev det shopping för min del, skola för hans. Jag shoppade inte mycket, tre hela plagg. Min nya halsduk är såå fin, så ni måste få se en liten sneak peak:



Lite dålig kvalitét eftersom att bilden är tagen med iPhone.

Oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela