Amanda

Här händer det alltså ingenting.

Publicerad 2011-10-11 19:49:23 i Allmänt,

För tillfället är min blogg inspiration noll! Jag vet inte vad jag ska skriva och har inte mycket att dela med mig.

Det enda spännande som hänt mej nu är att jag på lördag festade och hade roligt, med nästan alla mina fina vänner i olika skeden av kvällen. Det andra är att jag för tillfället drar två gym-timmar i veckan, och idag då jag drog min första "Perfect Body" var där en massa kvinnor som ville träna. Roligt då så månna kommer på mina timmar!

OCH! Idag fyller två av mina mycket fina vänner år, Josefine fyller 17 och Leonora 19. Tusentals grattisar till er! De två är båda så fina men på mycket olika vis. Dem trivs jag med!


2 fina från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela