Amanda

Måndag

Publicerad 2011-11-21 21:06:13 i Allmänt,

Denna måndag har bestått av innebandyturnering, en snabb biologilektion och jobb. Innebandyturneringens saldo blev två förluster, men jag fick i alla fall inklämt ett mål med min nya fina Fatlady.
Biologin skyndade jag till eftersom att provveckan sätter igång denna vecka, och miljöekologi är kanske inte det lättaste att lära sig hundratals små detaljer om. Dessutom är det inte så sjukt intressant.
Jobbet ja, det gick som vanligt. Inget speciellt hände, jag jobbade helt enkelt.


Precis såhär såg det ut igår vid mitt fönster. Om ni tittar ut ur fönstret kan ni se frosten på marken. Varför kan vädret inte hållas så? Istället för att vara som idag, trist, grått och ruskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela