Amanda

Julklapps-stress

Publicerad 2011-11-14 21:43:59 i Allmänt,

Idag har jag varit på jobb. Då jag och Heidi stod och torkade av alla de smutsiga, nersvettade träningsmaskinerna i gymmet började vi tala om julklappar, och konstaterade att det inte alls är långt till jul. Så en hel rad med frågor poppade fram i mitt huvud: Vem ska jag köpa julklappar till? Vilka julklappar ska jag och bror dela på? Vad önskar sig pappa? Vill mamma ha en Sodastream? När ska jag hinna julklappsshoppa? Borde jag sätta igång redan imorgon? Eller borde jag vänta tills jag möjligtvis åker till Stockholm innan julen?

Men en sak är klar, i år ska jag laga egna julkort, och jag fick just precis en idé om hur jag ska göra. Väldigt enkelt och snyggt.

Jag vill ha glögg!


Bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela