Amanda

Måndag

Publicerad 2011-07-18 15:47:24 i Youtube,

En ovanlig måndag, en ovanligt pigg måndag. Sitter som bäst och vräker i mig mina efterlängtade karelska piroger med äggsmör, och njuter!

Helgen var fin. Jag började den i lite förtid, redan på torsdag med att fara ut till Bromarf, till mammas stuga och bli bortskämd. Även Tobias var med. På fredagen kom vi hem. Fredagskvällen blev sedan lugn med fotbollsträning och häng med Jossan och pojkar, vi peppade nämligen inför lördagens match i Kimito. Visserligen förlorade vi matchen 5-0 mot serieledarna, men första halvlekens spel löpte mycket bra och 5-0 var kanske inte riktigt rättvisa slutsiffror. Efter matchen åkte jag och två fina lagkamrater ner till Jennys skär, till Sannäsudd. Dit kom sen även några till fina vänner och där spenderade vi det som återstod av lördagen och ytterligare några timmar på söndagen. Gårdagen blev sedan lugn med Tobias som sällskap, träning och ett dopp i havet.

En riktigt fin, lugn helg har jag alltså haft.


lite nytt från Stromae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela