Amanda

Hemma

Publicerad 2011-07-10 12:33:43 i Allmänt,

Inatt har jag sovit hemma. Hemma hos mamma. Många nätter sedan dess. Idag kommer antagligen inte bli en bra dag, eftersom att jag knappast kommer få mycket till stånd.

Veckoslutet har däremot varit riktigt bra. Fredag var det jobb, strandhäng, och på kvällen åkte vi ut till Langansböle till Jossan, och grillade. Sex stycken personer var bänkade runt bordet.




På lördagen var även jobb först ett måste, och därefter gick jag en snabb runda till gymmet innan jag började förbereda mig för kvällen hos Antionia med matköp och fixning. Hos Antonia grillade vi igen och hon hade dukat jättefint. När klockan började närma sig sent traskade vi in mot stan.




Överlag har jag alltså haft ett bra veckslut med sina ups and downs, men så är det väl alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela