Amanda

Dag 20 - Den här månaden.

Publicerad 2011-01-23 14:48:00 i Allmänt,

Januari 2011. Ett nytt år har börjat. Vad mer?

Jag har haft jullov. Under jullovet på detta års sida har jag flyttat ifrån pappa, tränat, jobbat något smått och tagit det lugnt. Och förstås även hängt med Tobias och homies.

Och så har ju skolan börjat igen. Jag har varit mer skoltrött än någonsin och skulle bara vilja ligga hemma med Paradise Hotel, vilket jag för övrigt också har börjat se på nu i Januari. Jag hade också tänkt ha "sötsaksstrejk" men det sket sig! Annat? Jag fick min kamera tillbaka från reparation, har anmält mig till The Nike Blast, spelat min första innebandymatch, besökt riksdagshuset och Himos och förstås hängt med killenmin och vänner.

Jag kan inte säga annat än att Januari varit helt okej, minus skolan..


En väldigt ofocuserad Tobias i Himos.

Förra året i Januari gjorde jag lite annat. I korthet så gick jag på bio, åkte snowboard med Jossan och Susku, hängde med Jenny en hel del, nätshoppade, fick min nya iPod+speakers, festade, besökte en igloo, var sjuk och tränade en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela