Amanda

Dag 19 - Detta ångrar jag.

Publicerad 2011-01-20 18:55:48 i Allmänt,

För tillfället har jag inga djupa ångerkänslor. Men alltid finns det några små:

- Jag ångrar att jag inte slappade mer i högstadiet, önskar att jag hade det med tanke på hur mycket jobb det är i gymnasiet.

- Jag ångrar att jag inte njöt mer av sommaren.

En fin sommarkväll, 17 juli!


- Jag ångrar att jag inte tillbringade mer tid på landet på sommaren.

En bild från landet 2009.


- Jag ångrar att jag inte lärt mej spela piano eller gitarr någonsin.

- Jag ångrar att jag inte började spela fotboll tidigare.

Från Borlänge fotbollsturnering år 2009.


- Jag ångrar att jag köpte ett par spikskor när jag gick på tvåan, de användes inte många gånger och nu är de för små...

- Jag ångar att jag inte tjatat mer på mamma för att få en hund.

Ewes hund Hugo's kompis.

Kommentarer

Postat av: märta

Publicerad 2011-01-20 22:35:08

Det var en fin kväll. Och tack vare den kvällen fick du en speciell person in i ditt liv! :) Å så var vi ju helt superbra servitriser. Tack för att du tog med mej dit,vi hade faktist skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela