Amanda

Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Publicerad 2011-01-17 21:52:26 i Allmänt,

Egentligen har jag ingen riktigt favoritfödelsedag. Jag har nämligen aldrig haft någon helt sjukt kul födelsedag, utan de flesta har varit riktigt behagliga med mys med de närmaste.
Bara en sjukt dålig har jag haft! Eller då när födelsedagen var hände det inte något speciellt, utan det var i efterhand som jag fick veta om det dåliga. Det var kanske den värsta möjliga tänkbara grejen som kunde hända mej just då, jag blev så sjukt sviken av en av de personerna som var viktigast för mig. Det visade sig också vara ett slut på något som betydde mycket för mig. Dessutom skulle det egentligen vara en fest den kvällen, men den blev tyvärr inställd så det kändes bara som vilken lördag som helst. Inget vidare alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela