Amanda

Dag 15 - Mina drömmar.

Publicerad 2011-01-06 12:06:55 i Allmänt,

Jag drömmer om mycket, och mina drömmar varierar mycket från dag till dag.

Men idag drömmer jag t.ex. om att resa till ett varmt land och bara ligga på stranden och steka och umgås med fina människor, om att ta studenten och inte behöva läsa så mycket, om att flytta hemifrån och få inreda min egna lägenhet, om att få njuta av sommaren med mina vänner, om att laga min fjädertatuering på revbenen, om att stå i publiken på Kings of Leons konsert och om att åka snowboard i någon grym backe i t.ex. alperna.
Det är dagens drömmar det.

För övrigt finns det vissa drömmar som alltid finns där. Några av dem kan jag räkna upp för er:

- Att resa till många olika ställen och se olika kulturer och uppleva massor
- Att hitta mitt drömjobb
- Familj

Det finns så mycket jag drömmer om, som jag längtar till och som jag hoppas att blir bra. Men ändå så vill jag leva nu, jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela