Amanda

Dag 11 - Mina syskon.

Publicerad 2011-01-01 17:24:42 i Allmänt,

Jag har en bror, en storebror, som heter Alexander men de flesta känner honom som Axo.

När jag och Axo var mindre bråkade vi en hel del, om allt och inget och det mesta var riktigt onödigt. Som tur har vi rätt mycket vuxit ur det och nuförtiden är det mest käbblas som gäller.

Axo är en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv. Han har ett väldigt stort inflytande på mej och hans åsikter spelar stor roll för mej. Dessutom är han väldigt klok, har för det mesta bra synpunkter på olika saker och ger alltid goda råd. Han finns alltid där för mej och är den som faktist är bäst på att trösta mej när jag är nere, eftersom att han då öppnar sig.

Axo är också en person som alltid verkar ha roligt och som njuter av livet! Han har en massa trevliga vänner som man för det ofta ser här runt knutarna. Det är en annan orsak till att jag ser upp till honom.

Saker jag och han har gemensamt är att vi har lite liknande musiksmak och enligt många beter oss lite liknande vissa skeden.

My hero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela