Amanda

Vilken aktivitet!

Publicerad 2011-02-05 15:49:12 i Youtube,

Har inte riktigt proriterat bloggandet såhär i provveckan, men nu när jag under veckoslutet har en liten paus från läsandet tänkte jag klämma in ett inlägg eller två. Provveckan har hittills gått riktigt bra, fem prov skrivna och två återstår. Förutom att ha läst denna vecka har jag jobbat, tränat fotboll, innebandy och bodypump, spelat innebandymatcher, blivit paras pelaaja i en match och hängt med Tobias. Det är väl så gott som det.


Denhär videon hittade jag på en kompis facebook wall och måste säga att jag vill kunna dansa milkyway!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-02-05 16:56:12

tack :)

Postat av: sara

Publicerad 2011-02-05 17:29:58

Nice blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela