Amanda

SPORTLOV!

Publicerad 2011-02-19 10:09:21 i Bilder,

Sportlovet har börjat. Vad mer kan man säga än skönt? Mina sportlovsplaner existerar ej, alltså är jag fri för vad som helst. Eller jo, jag beställde en massagetid igår, så det är min enda nuvarande plan förutom dagens, som består av matcher och möjligtvis festas ikväll.

Igår, när vi just slutat vår förkortade skoldag gick jag och Jossan på café för att fira, och sedan när mimmi hade anlänt inhandlades även ett par nya Converse. Bild på dem kommer senaree.


JOSSAN

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-19 11:53:46

Ja diggar din blogg!

Postat av: jussi

Publicerad 2011-02-20 15:43:36

http://joosefine.devote.se/blogs/8211830/freitag.htm#WriteComment



haha ;;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela