Amanda

Gott folk

Publicerad 2011-04-01 13:32:29 i Allmänt,

Efter att fått ut ett prov som jag är lätt missnöjd över med tanke på att jag läste rätt mycket ändå, så kan jag inte låta bli att drömma mig bort. Fortfarande är London det ställe som jag mest längtar till, men även Barcelona vore kul. Någon som varit till något av ställena och kan rekommendera?

Dessutom, efter att ha läst denna blogg minskar inte lusten att åka till London precis, med tanke på hennes fina bilder därifrån. Här är en som jag lånat:

Kommentarer

Postat av: Cato

Publicerad 2011-04-01 16:29:32

Jepp ja ha vari till Barcelona, o de e nog jättefint o kiva där :) så de rekomenderar jag nog. O mycke shopping va ja tyckte! Men london vet ja sen inget om :D

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-04-01 18:16:56

Jag har varit i London! Jättefint i maj då jag va där. O massor me shopping! så mycket att ja knappt köpte nånting för att ja int kunde bestämma mig för va ja sku köpa. O man hittar bra där o massa sevärdheter. Fast mycket folk o långa köer blir de förstås. rekommenderar starkt!



Haha ja kommenterar din blogg hela tiden.

Postat av: Mand

Publicerad 2011-04-01 23:22:32

Tacktack för rekommendationer, båda ställena låter mycket bra men man måst bara bestämma sig! O Jennifer, visst e de Ahtola? :P

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-04-01 23:24:03

Joo, hej de e jag :D

Postat av: mimmi

Publicerad 2011-04-04 12:30:13

LONDON! åååh ja ha vari dit o de e världens härligaste stad, seriöööst. så GRYMT mysig o härli! :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela