Amanda

En fin dag

Publicerad 2011-04-10 22:20:22 i Allmänt,

Jag vaknade på bästa möjliga sätt, och efter någon timme segdragas steg vi upp. Något som söndagsmorgonar är till för. Sedan stekte jag tre ägg, och därmed åt vi en riktigt god frukost. Före jag for hem från Tobias drack vi kaffe i vårsolen, inte illa. Runt två kom Jossan efter mej och vi åkte till Karis för att se EIF få stryk, vilket var väntat. Sedan, då jag kom hem, tog jag ut cykeln för andra gången i år och cyklade till gymmet Efter att ha varit där en timme cyklade jag fort hem för att sedan duscha och äta före jag cyklade vidare till Susku för söndags-film.

Idag har jag haft en mycket fin dag. En såndär söndag man tänker på när någon säger en skön söndag. Bra på alla sätt!
Dessutom, att veta att man börjar halv tio imorgon och har planer att cykla till skolan (vårtecken!!) gör inte dagen sämre.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela